خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

 دشمن امروز جنگ ترکیبی را بر ما تحمیل کرده است/ یکی از دستاوردهای جنگ تحمیلی تقویت خودباوری بود

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده و دشمن امروز جنگ ترکیبی را بر کشورمان تحمیل کرده است، گفت: جهاد تبیین که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند، امروز بر همگان وظیفه است.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۱۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی در جنگ تحمیلی تقویت خودباوری و اعتقاد به اهمیت مقاومت در ایجاد اقتصاد و خودباوری بود.

وی با بیان اینکه در شرایطی که هیچ انقلابی در ردیف انقلاب اسلامی نبود، دشمن همان ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی، درصدد جلوگیری از پیشرفت این انقلاب برآمد، افزود: ارتش بعث عراق به عنوان عامل دست استکبار به لحاظ پشتیبانی مالی و اطلاعاتی حمایت شد و به ایران اسلامی هجوم آورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه ما تنها با عراق نمی‌جنگیدیم، گفت: ملت غیور ایران با رهبری امام راحل نگذاشتند وجبی از خاک کشور از ایران جدا شود.

وی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان بر این محور که چرا ایران پس از فتح خرمشهر جنگ را متوقف نکرد بلکه به داخل عراق وارد شد، گفت: در شرایطی که پس از شکست ارتش عراق در خرمشهر، هنوز بخش‌های بسیاری در تصرف عراق بود، تجربه و بر اساس سوابق مشخص بود که به طور قطع صدام به مذاکره پاسخ نمی‌دهد بنابر این با تدبیر امام راحل، جنگ را ادامه دادیم .

سردار مجیدی در ادامه با بیان اینکه اگر مناطق غرب کشور همچنان در اختیار عراق باشد جنگ بسیار طولانی‌تر خواهد شد، گفت: رزمندگان ایران اسلامی با انجام عملیات‌های بزرگ همچون والفجر ۸، بندر جنوبی عراق را تصرف کردند تا در نهایت منجر به رفع تسخیر خاک میهن اسلامی شد.

وی تبیین و تعمیق این تفکر که اگر کشور مقاوم و ولایت‌مدار باشد، مستقل و موفق خواهد شد را از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده و دشمن امروز جنگ ترکیبی را بر کشورمان تحمیل کرده است، گفت: جهاد تبیین که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند، امروز بر همگان وظیفه است.

وی با اشاره به سخن سردار سلامی مبنی بر اینکه هرگاه کشور به نقطه اوجی می‌رسد باید آماده خدعه و فتنه دشمنان بود، افزود: وقتی به اربعین رسیدیم فتنه‌گران، فتنه‌ها کردند اما دیدیم که راهپیمایی اربعین امسال با شکوه‌‌تر از هر سال بود؛ از سوی دیگر در حالی که رییس جمهور برای سخنرانی در سازمان ملل آماده می‌شد و کشور روبه پیشرفت است و عضو پیمان شانگ‌های شدیم، بازهم دشمنان اسلام فتنه برپا کردن و کشور را به آشوب کشاندند اما باز هم بابصیرت ملت ایران اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری راه به جایی نخواهند برد.

در پایان این مراسم ساختمان اداری شهید تیموری در سپاه ناحیه تویسرکان با ۴ میلیارد تومان اعتبار در ۳۰۰ مترمربع زمین و در ۶۰۰ متر مربع زیربنا با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، امام جمعه، نماینده و فرماندار شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار